Tělesná stávka

Snažím se zlepšovat,
ale něco mě brzdí.
Chtěla bych se bavit,
ale nemoc mě drží za zdí.

Přestože se přejídám ovocem,
chutná jako kdyby nemělo vitamíny.
Účinek také nepociťuji,
připadá mi, jako bych měla tělo z hlíny.

Při sportu se cítím lépe,
ale umím předvádět lepší výkony.
Pohyb mi pomáhá,
ale mé ego chce sklízet poklony.

Psychika je taky v pytli,
když už stoupám přijde rána pod pás.
Život je vážně tvrdý.
Odrážím se ode dna, ale nejde to na ráz.

Dlouho jsem přemýšlela.
Potřebuji věc, která mě zmrazí,
to je jediné východisko,
prostě něco, co energií do mě vrazí.

Já si počkám na tu příležitost,
teď si odpočinu a dám si vanu.
Vyčkávat budu na to spasení,
pak srdce mi naskočí a vzplanu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Blízká víska

Vandr kolem Kosího potoka