Donutím tě věřit.

Vždy mě vidíš na dně,
ale já vím že je to ve mně.
Neopřel by sis o mě ani kolo,
ale život není velký módní molo.

Jdu si stále za svým snem,
právě když ty mě odsuzuješ.
Všechno se zlomí v jeden den,
tak řekni podle koho posuzuješ.

Já budu nahoře a ty dole,
teď už mě budeš chtít za přítele?
Myslíš že ti podám ruku?
Ne, obejmu tě kolem krku.

Vskutku máš recht,
ty bys to neudělal.
Věřím v tebe tak nechť
potkáš svého anděla.

Vím, mně taky nikdo nepomohl,
tys tomu nevědomky napomohl.
Nevěřil jsi v mé schopnosti,
a tak mě to dohnalo k pilnosti.

Nevěříš ve své sny,
proto je nepřeješ nikomu.
Ač má každý své dny,
chci vždy přijít hrdě domů.

Chci dát dalším naději.
Místo snění mohou raději
jít makat za každých okolností.
Úspěch se dostaví když se postím.

Důležité je ale vědět,
že nestačí jen sedět.
Přesvědčit o tom okolí,
ale né rukou s pistolí.

Tak co, už mi věříš,
že mé štěstí střežíš.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blízká víska

Mikulášův povzdech

Nejlepší zážitky

...spíš ne

Pouhá slova, promiň...

Vonáskovo lov vodáků - Héďa feat. Vodáci