Jak jsem zašla na jídlo do Crossu

Po emociálním vypětí a veškerém uvolněném adrenalinu po zkoušce se do 10 až 15 minut dostaví primární potřeby. Mám tím na mysli to, že ráno v den zkoušky si dám snídani, a pak už nemůžu před zkouškou nic jíst, takže se dostaví fakt obrovskej hlad. 

Na zkoušku jsem šla jako poslední a ještě se mě tam zkoušející ptal na spoustu otázek, ano měla jsem pocit, že ty otázky neberou konce. Nakonec jsem vypadla asi po 45 minutách a samozřejmě menza už měla zavřeno. Tak jsem se s kamarádkou rozhodla jí do Crossu, kde máme aspoň slevu na studenta.
Samozřejmě tam nebyl velký výběr, jelikož bylo asi 15:45 takže na výběr byly poslední dvě plněné tmavé housky nebo césar salát. Jelikož mi to ještě relativně myslelo tak jsem si koupila ten salát, protože když člověk půl dne nejí, a pak se to snaží dohnat, tak to nikdy nedopadne dobře. To jsem ale nevěděla, co v sobě schovává za překvapení jídlo jménem Cesar salát.

Už přitom, když jsem toto jídlo platila, mi bylo divný, proč mi k tomu salátu v plastové misce dávají papírový pytlík s něčím, co bylo lehké a tvrdé. Po usednutí ke stolečku jsem zjistila, že tento pytlík obsahuje křupavé krutony. Ocenila jsem aspoň to, že byly z tmavého pečiva. Ovšem další překvapení přišlo v zápětí. Po otevření plastového víčka jsem objevila ve velké misce menší, ve které byl zavřený dresink (jak jinak než majonéza a nějaké bylinky, které se nedaly pouhým okem postřehnout). Tak jsem si řekla:„ No co jednou mě to nezabije navíc k tomu mám ty krutony, tak si to do toho salátu zamíchám, aby nebyl suchej.”

Po několika minutách vehementního míchání jsme se konečně dovtípila, že jídlo s názvem "salát" obsahuje pouze ledový salát a to bylo vše jako zástupce zeleniny. Zbytek tvořila opečená slanina a kuřecí maso. Jako asi jsem úplně blbá, když si koupím salát a očekávám, že hlavní složkou bude salát a ne maso s pečivem a jako doplněk nějaké ty listy ledového salátu. Kdybych chtěla slaninu s bagetou, dala bych si "ham and eggs" a ne salát. Tohle vypovídá vážně za vše, jsem úplně „gastronomicky negramotná”.

Tato příhoda ovšem moji skvělou náladu nemohla ovlivnit, protože úspěšná zkouška, je prostě úspěšná zkouška. Vlastně kdybych se na začátku u pultu rozhodla si koupit radši bagetu, najedla bych se kvalitněji a za poloviční cenu. Prostě není všechno takové, jak se na první pohled zdá.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál