Sociální role

Jiný pohled, jiný příběh,
vše se skrývá pod tou rouškou názoru.
Tvoje vize, moje story,
krok vpřed a otázky jsou na obzoru.

Mezi přáteli jsem kliďas
říkají, že někdy až moc.
Doma zpívám jenom nahlas,
hořčík beru vždycky na noc.

Mezi hráči prý jsem střelec,
ve vztazích jsem nevyzrálá.
Doma žiju jako herec,
ikdyž nejsem, co jsem hrála.

Jiný pohled, jiný příběh,
vše se skrývá pod tou rouškou názoru.
Tvoje vize, moje story,
krok vpřed a otázky jsou na obzoru.

Ve škole jsem neutrální
prý že nemám ostrý názor.
Možná že jsem bipolární
nebo jen nedávám pozor.

Rolím se však neubráním,
doma, v týmu nebo sama,
myslím, že se nezachráním,
nestane se ze mně dáma.

Jiný pohled, jiný příběh,
vše se skrývá pod tou rouškou názoru.
Tvoje vize, moje story,
krok vpřed a otázky jsou na obzoru.

Cokoliv řeknu v každé skupině to vyzní jinak,
vždy se ujme jenom jedna část.
Cokoliv řeknu, v každé situaci je to zázrak,
pohled, který dokáže i zmást.

Jiný pohled, jiný příběh,
vše se skrývá pod tou rouškou názoru.
Tvoje vize, moje story,
krok vpřed a otázky jsou na obzoru.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa