Vyčerpávající gramatika

Člověk se někdy nemůže soustředit kvůli starostem nebo kvůli nevyspání, ale někdy prostě jenom kvůli hladu.

Při hodině angličtiny jsme pracovali ve dvojicích. Zadání znělo: V každé větě je jedna chyba opravte ji.

Věta: „Companies should pay their supply.”

Jindřiška: „Jo tady má bejt jasně „suppliers”...”
Já: „Jasně”
Jindřiška: „To vypadá, že už mi to zační zapalovat, že bych se už konečně dneska probudila?”


Věta: „I live in London, where has some parks.”

Já: „Myslím, že by tam mělo být „are”.”
Jindřiška: „Hm, zní to blbě.”
Já: „Taky mi to moc nesedí, „there are some parks” zní líp.”
Jindřiška: „Jako jo, ale stejně je to divný.”
Já: „Ok a co si myslíš ty, jak by to mělo bejt dobře?”
Jindřiška: po usilovném přemýšlení (2 minuty) „Já mám hlad.”
Já: „Fajn, dobrý řešení. :)”

________________________
Jindřiška
Já = Peddy


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál