Peníze vládnou lidmi


Vzchop se,
vždyť víš že:
Bez strachu není odvahy,
ale stejně mi to nejde do hlavy.
Bez předsudků není zklamání,
před tím se ale málokdo ubrání.

Neslevuj ze svého komfortu,
hlavně prosím tě nikdy nesportuj.
Nesportuj!

Reklamy ty ti to napoví,
přesně že máš býti takový.

Utrácej všechny peníze
a žij život jako v repríze.

Navštěvuj poctivě robotu,
hlavně si kup spoustu těhletěch robotů

Který ti
nikdy k ničemu nebudou,
ale to přece není ostudou.

Vzchop se,
vždyť víš že:
Bez strachu není odvahy,
ale stejně mi to nejde do hlavy.
Bez předsudků není zklamání,
před tím se ale málokdo ubrání.

Obchodník ten si je vědomý,
že slevy každého vážně ohromí.

Neboj se já ti to nenutím,
ale pro tebe tu mám slevu mamutí.

Poslední módní výstřelek
to je přece přání všech manželek.

Kabelky, lodičky, šatičky
hlavně že plníte ty naše kasičky.

Vzchop se,
vždyť víš že:
Bez strachu není odvahy,
ale stejně mi to nejde do hlavy.
Bez předsudků není zklamání,
před tím se ale málokdo ubrání.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blízká víska

Mikulášův povzdech

Nejlepší zážitky

...spíš ne

Pouhá slova, promiň...

Vonáskovo lov vodáků - Héďa feat. Vodáci